• Ban Quản Trị cộng đồng Yeuthucung.com xin gửi lời chúc mừng năm mới 2020 đến toàn thể các bạn & gia đình, cùng nhau đón một năm thành công, thịnh vượng, hạnh phúc.

Fördelar med gästinlägg

Wonka

New Member
Dela åsikten, hur användbara är besökarnas inlägg i bloggar för att marknadsföra och utbyta erfarenhet? Vilka är för- och nackdelarna med att du ser i denna praxis? Dela dina berättelser om framgång eller misslyckanden som är förknippade med sådana bloggpublikationer.

Haiwan

Member
Enligt min mening är gästinlägg på bloggar ett utmärkt verktyg för marknadsföring och erfarenhetsutbyte. Bland deras främsta fördelar är att utöka publiken, öka varumärkesmedvetenheten och stärka ryktet för en expert inom ett visst område. Dessutom kan gästinlägg hjälpa till att förbättra dina SEO-resultat genom inkommande länkar av hög kvalitet. Jag publicerade en gång ett gästinlägg på en populär blogg om digital marknadsföring. I artikeln beskrev jag min erfarenhet av att använda olika verktyg för konkurrentanalys. Publikationen uppmärksammades av många läsare och flera av dem prenumererade sedan på min egen blogg och började läsa mitt innehåll regelbundet. Detta var ett stort plus för mig. Jag hoppas att mitt svar hjälper dig.